Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Wybór sekretarza obrad.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6.
Sprawozdanie z prac Burmistrza Pasłęka w ostatnim okresie międzysesyjnym.
7.
Zapytania i wnioski sołtysów.
8.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych, w tym o wynikach nauczania w roku szkolnym 2023/2024 w szkołach prowadzonych przez gminę Pasłęk.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pasłęk na lata 2024-2030.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwalonego na rok 2024 budżetu Gminy Pasłęk.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na rok 2025.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy na rok 2025 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dn. 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działającymi na terenie Miasta i Gminy Pasłęk.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego należnego strażakom ratownikom Ochotniczej Straży Pożarnej za udział w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu oraz innych działaniach.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zapewnienia wspólnej obsługi informatycznej jednostkom organizacyjnym Gminy Pasłęk.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Pasłęku wniosku mieszkańca Pasłęka dotyczącego uznania działek położonych na terenie Starego Miasta w Pasłęku za ulice oraz nadania im nazw.
16.
Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Pasłęku w 2024 r.
17.
Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych Burmistrzowi Pasłęka w 2024 r.
18.
Odpowiedzi na zapytania i wnioski sołtysów.
20.
Zamknięcie obrad sesji.