« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

6. Sprawozdanie z prac Burmistrza Pasłęka w ostatnim okresie międzysesyjnym.

7. Zapytania i wnioski sołtysów.

8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych, w tym o wynikach nauczania w roku szkolnym 2023/2024 w szkołach prowadzonych przez gminę Pasłęk.

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pasłęk na lata 2024-2030.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwalonego na rok 2024 budżetu Gminy Pasłęk.

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na rok 2025.

12. Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy na rok 2025 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dn. 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działającymi na terenie Miasta i Gminy Pasłęk.

13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego należnego strażakom ratownikom Ochotniczej Straży Pożarnej za udział w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu oraz innych działaniach.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zapewnienia wspólnej obsługi informatycznej jednostkom organizacyjnym Gminy Pasłęk.

15. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Pasłęku wniosku mieszkańca Pasłęka dotyczącego uznania działek położonych na terenie Starego Miasta w Pasłęku za ulice oraz nadania im nazw.

16. Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Pasłęku w 2024 r.

17. Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych Burmistrzowi Pasłęka w 2024 r.

18. Odpowiedzi na zapytania i wnioski sołtysów.

19. Sprawy różne.

20. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej