« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

6. Sprawozdanie z prac Burmistrza Pasłęka w ostatnim okresie międzysesyjnym.

7. Zapytania i wnioski sołtysów.

8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych, w tym o wynikach nauczania w roku szkolnym 2024/2025 w szkołach prowadzonych przez gminę Pasłęk.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VI/45/94 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 29 grudnia 1994 r. w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Gminy - Miasta i Gminy Pasłęk pod nazwą Administracja Domów Mieszkalnych i utworzenia zakładu budżetowego pod nazwą Administracja Domów Mieszkalnych.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Pasłęk.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XIII/106/24 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych do kalkulowania dotacji przedmiotowych udzielanych w 2025 roku dla zakładu budżetowego - Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku.

19. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji nowego przystanku komunikacyjnego przy drodze gminnej w Gminie Pasłęk.

20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie przez Gminę Rychliki części zadań Gminy Pasłęk z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego.

21. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego spółki gminnej działającej pn. Przedsiębiorstwo Usług Wodno-Kanalizacyjnych w Pasłęku Sp. z o.o.

22. Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Pasłęku w 2025 r.

23. Informacja o oświadczeniach majątkowych złożonych Burmistrzowi Pasłęka w 2025 r.

24. Odpowiedzi na zapytania i wnioski sołtysów.

25. Sprawy różne.

26. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej