« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

6. Prezentacja zamierzenia inwestycyjnego firmy EDP Renewables dotyczącego budowy farmy wiatrowej na terenie gminy Pasłęk.

7. Wręczenie nagrody laureatowi konkursu „Sołtys Roku Gminy Pasłęk 2024”.

8. Sprawozdanie z prac Burmistrza Pasłęka w ostatnim okresie międzysesyjnym.

9. Zapytania i wnioski sołtysów.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/15/23 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie regulaminów cmentarzy komunalnych gminy Pasłęk.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/16/23 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych gminy Pasłęk.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pasłęk na lata 2024-2030.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwalonego na rok 2024 budżetu Gminy Pasłęk.

a) Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Elbląskiemu na realizację zadania publicznego pn. „Remont drogi powiatowej nr 1154N. Etap I"

14. Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta i Gminy Pasłęk w sprawie Budżetu Obywatelskiego jako części budżetu Gminy Pasłęk na rok 2025 oraz wymagań, jakie powinien spełniać projekt zgłoszony do budżetu obywatelskiego.

15. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Głuchołazy na usuwanie skutków powodzi, która wystąpiła w 2024 roku.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu.

17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Pasłęku” do realizacji i złożenia wniosku.

18. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Pasłęku” do realizacji i złożenia wniosku.

19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia od nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Pasłęku” do realizacji i złożenia wniosku.

20. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia terminów realizacji czynności niezbędnych do dokonania wyborów uzupełniających ławników na kadencję 2024-2027 do Sądu Okręgowego w Elblągu oraz do Sądu Rejonowego w Elblągu.

21. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników w wyborach uzupełniających ławników na kadencję 2024-2027.

22. Podjęcie uchwały w sprawie zasięgnięcia informacji od Komendanta Wojewódzkiego Policji o kandydatach na ławników.

23. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Sołectwa Łączna na terenie gminy Pasłęk.

24. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkanki Pasłęka z dnia 09 sierpnia 2024 r. na działalność Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pasłęku.

25. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Pasłęku przeprowadzenia kontroli doraźnej.

26. Odpowiedzi na zapytania i wnioski sołtysów.

27. Sprawy różne.

28. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej