Porządek obrad
1.
Otwarcie drugiego posiedzenia XV sesji Rady Miejskiej w Pasłęku.
2.
Wybór sekretarza obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Ocena stanu bezpieczeństwa, porządku publicznego i utrzymania czystości na terenie Miasta i Gminy Pasłęk.
5.
Debata na temat stanu dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie Miasta i Gminy Pasłęk.
6.
Sprawozdanie z prac Burmistrza Pasłęka w ostatnim okresie międzysesyjnym.
7.
Zapytania i wnioski sołtysów.
8.
Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy na 2024 rok z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, działającymi na terenie gminy Pasłęk.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pasłęk na lata 2025 – 2031.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwalonego na rok 2025 budżetu Gminy Pasłęk.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie sprawie zmiany uchwały nr II/9/07 Rady Miejskiej w Pasłęku z dnia 30 marca 2007 r. w sprawie poboru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości w drodze inkasa.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Pasłęk na lata 2026 – 2035 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wskazania członka organu stanowiącego Gminy Pasłęk do składu Komisji Konkursowej.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie regulaminów korzystania z kompleksów boisk sportowych „Moje Boisko-Orlik 2012" stanowiących gminne obiekty użyteczności publicznej Miasta i Gminy Pasłęk.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Pasłęka.
17.
Przedstawienie przez Burmistrza Pasłęka Raportu o stanie Miasta i Gminy Pasłęk za 2024 rok, o którym mowa w art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z poźn. zm.).
18.
Odpowiedzi na zapytania i wnioski sołtysów.
20.
Zamknięcie obrad sesji.